سواد رایانه ای: مباحث و دستورالعمل های سال 1985 بر اساس کنفرانسی تحت عنوان "اهداف ملی سواد رایانه ای در سال 1985" است که تحت نظارت بنیاد ملی علوم در رستون ، ویرجینیا ، در تاریخ 18 تا 20 دسامبر 1980 برگزار شد. این کنفرانس محفلی را برای بحث در مورد دیدگاه ها در زمینه سواد رایانه ای و همچنین روش هایی برای تزریق اهداف و فعالیت های مربوط به رایانه در برنامه های درسی موجود برای سطوح مختلف سنی ارائه داد. مسائل و موانع توسعه اهداف ملی برای دستیابی به جامعه ای با سواد رایانه ای در ایالات متحده نیز بررسی شده است. این کتاب که از 31 فصل تشکیل شده است ، با ارائه چهار رویکرد عمده به دیدگاه سواد رایانه آغاز می شود: تأثیر سواد رایانه ای بر شهروندان. م componentsلفه های اصلی ملی برنامه سواد رایانه ای ؛تدوین برنامه درسی مدیریت اطلاعات برای یک مفهوم سواد رایانه ای در حال تکامل ؛ و یک مرور کلی 30 ساله در مورد "رویدادهای رایانه ای در سه رشته" (تحقیق / توسعه / فناوری ، آموزش و نهادهای اجتماعی / سیاسی). بخش بعدی تعاریف و الزامات سواد رایانه ای را تحت تأثیر قرار دادن جامعه ، دانش آموزان و معلمان قرار می دهد. استفاده از رایانه در تحقیقات شناختی و در حل مسئله نیز همراه با برنامه درسی در سواد رایانه مورد بحث قرار گرفته است. این مونوگرافی مورد توجه دانش آموزان ، معلمان ، مدیران مدارس و سیاست گذاران آموزشی قرار خواهد گرفت.بخش بعدی تعاریف و الزامات سواد رایانه ای را تحت تأثیر قرار دادن جامعه ، دانش آموزان و معلمان قرار می دهد. استفاده از رایانه در تحقیقات شناختی و در حل مسئله نیز همراه با برنامه درسی در سواد رایانه مورد بحث قرار گرفته است. این مونوگرافی مورد توجه دانش آموزان ، معلمان ، مدیران مدارس و سیاست گذاران آموزشی قرار خواهد گرفت.بخش بعدی تعاریف و الزامات سواد رایانه ای را تحت تأثیر قرار دادن جامعه ، دانش آموزان و معلمان قرار می دهد. استفاده از رایانه در تحقیقات شناختی و در حل مسئله نیز همراه با برنامه درسی در سواد رایانه مورد بحث قرار گرفته است. این مونوگرافی مورد توجه دانش آموزان ، معلمان ، مدیران مدارس و سیاست گذاران آموزشی قرار خواهد گرفت.
مشاهده پست مشابه : استخدام منشی املاک | ۱۷ دی ۹۴